Bibblis

Sitter på bibblan. Grått och regn ute. Drömde om Flisan inatt, hon hade flyttat hit och hon var glad och busig. Hoppas att det blir så också.

Förövrig tog det en jädrans tid att somna igår. I huset mittemot det vi bor i hade någon bestämt sig för att ha fest och spela musik för hela jäkla campus. Det blev dock lite paus i musiken för att alla festliga deltagare skulle kunna sjunga låtar som "små grodorna" och "nu är det jul igen". Jag och B låg och diskuterade huruvida "små grodorna" är en julsång, är inte det en sång som man sjunger på midsommar? I vilket fall som helst så kom Securitas någon gång efter tolv så sedan somnade jag.

Idag när jag kollade mejlen så hade jag fått min respons. Eller, jag hade fått den redan igår klockan 21.30 men jag kollade mejlen först idag. Det fanns ganska mycket kommentarer kring mitt "pratiga" språk som jag redan ändrat. Så det kändes skönt att jag hann ändra det först faktiskt :) Sen tyckte hon att jag skulle göra om hela min inledning, inget bra flyt i den. Så det har jag ägnat förmiddagen åt idag. Ska försöka få det ännu bättre. Kommer antagligen få kommentarer på min inledningen nästa deadline (vilket är den sista deadlinen) också eftersom inledningen är mitt nyaste avsnitt.

Annars så var det inte så mycket kommentarer. Jag är lite arg på mig själv för jag har glömt sammanhanget kring ett tips som hon gav mig förra handledningen. Det handlade om "konceptionell kreativitet" och om att jag skulle använda mig av det begreppet istället för bara "kreativtet", hon skrev ner det och sa att hon skulle titta närmre på det men jag fick ingen kommentar angående det vilket jag hade väntat mig. Får nog fråga henne på måndag.

Nu ska jag fortsätta putsa på min inledning. Är jätte, jätte, jättehungrig. 1,5 timme kvar till lunch. Puuuuh.

Kommentarer
Postat av: maya

Härliga grannar ni har! Ja, Små grodorna är väl till midsommar, haha.

Skönt att det gick ganska bra med responsen :) Själv har jag knappt gjort nåt alls idag och håller just på att bli brutalt mördad i Risk.

2009-12-08 @ 23:32:50
URL: http://tufvan.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jag oooooooorkar inte mer! Arh.

2009-12-09 @ 10:05:31
URL: http://jhs.blogg.se/
Postat av: maya

inte jag helleeeeeeeeeeer!!!

2009-12-09 @ 11:23:25
URL: http://tufvan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0