det här med listor var ju kul

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: trött, fundersam
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: smör
Kläder just nu: mjukisbyxor och en svart hood
Musik just nu: ingen
Vad sa du senast: hejdå
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 1800 talet tror jag
Sommarplaner: jobba, flytta och rida
Fisk eller badkruka: fisk
Saft eller alkohol: saft
Hur många kuddar sover du med: 4
Favoritväder: sooool
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: bok, choklad, nässpray
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: morgon
Sparare eller slösare: en blandning
Bästa film: oj, jag har så många! Kan inte bestäma mig för bara en.
Tror på liv på andra planeter: ja någon form av liv tror jag det finns
Kommer du ihåg din första kärlek: Usch ja!
Älskar du henne/honom fortfarande: absolut inte
Har du några homosexuella vänner: nej
Tror du på mirakel: ja!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: absolut!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: det beror på vad det gäller, men ja för det mesta
Ser du på kärleken som ett misstag: nej!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: vet inte alls
Bio eller promenad: promenad
Är du kittlig: ja, ohälsosamt kittlig!
Snarkar du? kanske när jag är förkyld
Stjärntecken? tvilling
Rädd för insekter? ja det värsta jag vet
Äckligaste insekten: allt som flyger eller kryper. Allt som lever! Usch
Största svaghet: mina alldeles för höga förväntningar på mig själv och omgivning
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? att kunna flyga kanske
Vad vill du jobba som? vet inte riktigt. Med kultur och litteratur eller nått.
Chips, morötter eller godis? godis
Pizza eller hamburgare? hamburgare
Skriver du dagbok? nej, men jag bloggar
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? har redan piercing, kanske blir fler i örat. Inga tatueringar, är rädd för nålar!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) välstädat
Gungar du på stolen? nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? usch nej, jag är höjdrädd
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster
Är du rädd för blod? inte rädd, men om det kommer blod från människor så har det hänt att jag svimmar. På djur är det lugnt.
Saltar du på maten? ibland
Gillar du att sjunga? bara när jag ska retas med Björn:P
Anser du att du är stark? jag är farligt stark ;)
Brukar du sola? ja
Vad gör du om du får hicka? dricker vatten
Röker du? nej, har aldrig provat heller
Snusar du? nej
Använder du knark? verkligen inte!
Kaffe, te eller inget? båda funkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0