Dimma

Oj vilken dimma det är ute! Jag har precis varit på apoteket, det var 6 stycken före mig i kön så det tog väldigt lång tid! Men jag fick pencillin i alla fall. Skönt. Nu kommer det gå över ganska snabbt.

Vad gäller uppsatsen har jag knappt fått något gjort med den idag. Ändrat några små formuleringar bara. Har även försökt beskriva min disposition i inledningen men det låter mest rörigt. Är i stort beov av min respons för att komma vidare tror jag. Skulle fått den i onsdags, sen sköts det upp till fredag och nu har vi fått beskedet att responsen kommer "så fort" hon är klar.

Imorgon blir det i alla fall upp med tuppen och iväg till bibblan vid åtta. Det är ju inlämning på måndag för fasiken. Vårt första "riktiga" utkast med framsida och allt ska lämnas in då. PANIK. Speciellt eftersom jag ska vara i Åstorp över helgen och fira mamma. Då lär det inte bli så mycket pluggat.

Vill ha min respons NU NU NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0