Hos mamma och pappa i den vackra snön

Lite innan tio packade jag bilen med hundar och väskor och började köra mot Åstorp. Det var ganska läskigt att köra för det var riktigt halt. Men när jag kom ut på motorvägen så gick det bättre. Vid halv tolv var jag framme och då gick jag och mamma ut i skogen med Hjördis och Tova.

Sedan körde jag ner till Oj, snackade skit med delin och hämtade kläder + nycklar. Hoppas nu kläderna passar bara.

Har precis hjälpt mamma i stallet med det sista och snart ska vi äta middag. Det blir soppa. Mums! Efter det ska hundarna ut och sedan ska jag och mamma iväg och handla de sista julklapparna.

Imorgon blir det jobb 8-18. Jag kommer säkerligen att vara helt slut på kvällen.

Fortfarande inte fått någon respons, får säkert den dagen innan julafton. Tjoho!

mamma och pappa förra helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0