Julpynt

Oj vad det snöar! Mysigt.

Igår gick jag och mamma ut i stallet på förmiddagen. Ryckte Migges man och sedan släpptes alla ut. Efter det blev det mockning i kylan. Brr. Vattnet hade frusit. När vi kom in så bestämde vi att jag och B skulle köra till Oj för att fixa middag + till kyrkbacken för att låna en ångtvätt. När vi kom hit igen började vi städa. Det blev riktigt bra men tog väldigt lång tid. Men nu är här julstädat. Härligt! Sen åkte julgran och lite julpynt upp.

På kvällen kom Jenny hit. Jag hade egentligen tänkt åka till henne och dricka lite vin men hade svårt för att ta mig dit och var väldigt trött så hon kom hit istället. Vi åt godis och tittade på Robinsson + snackade som bara den (som vanligt). Har inte träffats sedan i somras så det var verkligen kul att ses!

Idag så blir det stallet och sedan ska det bakas julgodis. Jag hade tänkt hinna med en runda till solariet också, får se hur det blir med det.

Nu är det frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0