Julskinka, julskinka, julskinka, julskinka

Oj som jag har jobbat idag! Har haft kunder att ta hand om konstant. Men jag är så himla glad att jag får lov att jobba så jag kör på som bara den. Det är kul att få träffa alla i delin och få se lite Åstorpsfolk. Har varit lite julstressade och irriterade kunder idag men ganska lugnt. Alla går runt och säger "vänta bara, det blir värre". Så imorgon lär jag nog vara helt slut vid halv sju tiden när jag stämplar ut. Och det finns nästan ingen sillfilé så det kommer med stor sannolikhet att vara kaos imorgon. Ucsh ja. Nej nu ska jag sluta tänka på jobb och försöka vara lite social med B, mamma och pappa. Ska baka lite julbröd till och lite julgodis verkar det som (men först får jag nog ta en dusch, den där griljeringen från julskinkan fastnar överallt).

Fick förresten mejl av min handledare idag. Hon har åkt på en "förkylning" och jag kommer utav den anledningen att få min respons först imorgon kväll. En dag innan julafton!! Jag kommer inte hinna att göra något med uppsatsen innan jul. Jobbar långa dagar och när jag kommer hem vill jag vara med familjen. Men hon skrev att eftersom "det gått så bra för mig borde det inte vara några problem med att responsen kommer lite sent". Jo jag tackar för det. Pust. Nu är det bara till att bita ihop och kämpa på. Snart är den klar (även om det kommer bli stressigt efter jul).

Nu väntar dusch och sedan julpyssel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0