Sov gott

Oj vad jag bloggar idag. Har ätit varma mackor och kollat lite tv nu ikväll. B somnade på spikmattan och snarkade ganska högt :P Har inte pluggat alls nu i eftermiddag. Och fortfarande ingen respons. Får hoppas på imorgon istället.

Nu när mitt hår börjar bli lite långt så kryper lockarna fram igen. Jag gillar volym och fönar alltid som fan + kör med volume master och dust it. Inte varje dag då! Bara när det är helg och man ska vara fin av någon anledning. Fast jag kanske ska sluta upp med det. Lockarna bli lite finare när man inte fönar sönder dem.

Jag just nu.

Fast det blir ju väldigt platt uppe på huvudet tycker jag. Äsch, jag får aldrig rätt på mina lockar. De vill aldrig som jag vill.

Nu ska jag ut med Hjördis sen blir det tandborste och tv fram till det är dags att sova.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0