Uppsats, uppsats, uppsats, uppsats

Handledningen gick faktiskt ganska bra. Uppsatsen börjar likna ett komplett första utkast men jag har mycket kvar att arbeta med innan den är färdig. Jag ska bland annat se över min pratiga stil, sedan måste jag bli klar med mitt syfte. Det är nog det som jag har mest panik över. Har suttit i någon timme och försökt rätta till mitt språk, det är inte så lätt vill jag lova.

Hjördis försöker få min uppmärksamhet. Hon hoppade, skällde och ylade så att jag till sist lyfte upp henne. Men hon är inte nöjd med det heller verkar det som.

Kommentarer
Postat av: maya

Det ser inte ut som du på översta bilden till vänster, hehe. Hjördis är så sööööt! :) Åt helvete med uppsatser, skål! Fast din kommer visst bli klar och jättebra. :)

2009-12-03 @ 10:43:16
URL: http://tufvan.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jäkla uppsats, orkar snart inte mer. Det skålar vi för. Skål!

2009-12-03 @ 12:21:47
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0