Alright!

Eftersom jag har tagit runt 200 bilder orkar jag inte lägga in alla här. Så om man vill titta så hänvisar jag till Facebook.

När jag kom hem från Åre fick jag reda på att jag klarat min sista tenta. Helt otroligt. Den har känts värst av alla på hela terminen och jag fick VG på två frågor. Helt sjukt, hur gick det till? Eftersom jag och Björn slog vad så ska han ha 100 kronor av mig nu. Hellre det än att inte klara tentan. Så himla skönt.

Nu ska jag traska till bibblan och läsa lite lyrik. Går och funderar ganska mycket på uppsatsen också. Mitt PM ska vara klart 20:e februari. Har försökt få tag i lite begagnade böcker som kanske kan hjälpa mig på traven i mitt uppsatsskrivande.

Nu ska jag traska. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0