Bra musik gör skillnad.

Jag var ganska nära att avlida på muskel idag. Körde på hårt som fan, det pep i öronen och slog lock ett par gånger. Mjölksyra och skakningar. Härligt. När jag kom hem och skulle ta ett glas vatten så höll jag på att få allt över mig, inte ens handlederna pallar.

Lyckan var i alla fall när Mando Diao kom till gummibandslåten. Då körde jag ännu hårdare fast att jag var slut. Och till avslappning blev det Räisinen. Helt jävla perfekt.

Nu blir det träning imorgon och övermorgon också. Hoppas att jag kan röra mig imorgon. Ska upp tidigt och plugga som fasen för idag har jag inte fått mycket gjort. Jag ägnar mer energi på att tänka på vad jag ska göra, hur jag ska göra det, hur lång tid jag har på mig, kommer jag klara det... och ja, ni vet hur jag håller på vid det här laget. Så när jag väl ska börja plugga är jag redan trött eftersom jag tänkt isönder allt.

SOFFAN.
                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0