Broken strings.

Jag borde egentligen plugga. Kvällstid är ingen bra pluggtid för mig. Gryning eller tidig morgon är däremot perfekt. Då pluggar jag som allra bäst. Istället för att plugga chattar jag med Jenny och så tvättar jag. Innan dess har jag pratat med både mamma och pappa, det var trevligt. Imorgon är det en vecka kvar tills vi åker hem. Jag har en miljon saker att göra innan dess men när jag väl är hemma ska jag slappa, njuta och vara med hästarna. Pyssla i stallet och grejja. Härligt.

Anteckningarna ligger fint brevid mig. Det får nog ligga där tills imorgon bitti. Just nu känns det faktiskt som att jag är ganska inställd på en omtenta. Men jag pluggar så gott jag kan. FÖRRUTOM, när det är kväll får då fastnar ändå inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0