En tuff vecka framför mig...

Idag hade jag föreläsning mellan 8-12. Det var ganska jobbigt. Sista rycket innan tentan liksom. Ulf hade med sig muffins till klassen eftersom det var sista föreläsningen, men jag tog ingen. Får inte äta kakor på vardagar. På torsdag ska Ulf ha en extra föreläsning för nybörjare om man kände sig osäker på något. Frågan är om jag får lov att räknas som nybörjare? Antagligen inte, men jag tror att jag ska försöka smita in ändå.

Nu så ska jag försöka läsa ut en bok. Sen ska jag fortsätta att renskriva mina föreläsningsanteckningar. Ikväll blir det muskel, härligt. Sen blir det hem och duscha och vila sig lite, det är ju bokrean inatt som börjar vid midnatt. Klart att jag ska dit. Hoppas jag kan fynda lite böcker som jag kan ha nytta av.

Imorgon ska jag försöka ta mig igenom mina två tegelstenar som handlar om litteratur. Ska sitta på bibblan på förmiddagen tänkte jag. Sen vid ett ska jag ha möte med en biblotikarie som ska hjälpa mig att hitta litteratur till min uppsats.

Jag är som vanligt väldigt nojjig inför tentan så denna veckan är det kanske inte så kul att läsa min blogg. Men jag ska försöka att vara optimistisk trots att det är en svag sida hos mig.

Kommentarer
Postat av: Ebbesson

Bokrea? va e de? Jag skulle lätt betala för att slippa läsa.. he he..

2009-02-23 @ 22:48:28
URL: http://ebbebus.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, det är böcker som är på rea förstår du:)

2009-02-23 @ 22:57:04
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0