Fredagen den 13:e.

Idag släpper Mando Diao sitt nya album. Hade inte varit helt dumt att ha den plattan i sina ägodelar. Så blir det nog så småning om.

Idag gick jag upp 7. Åt frukost och sen började jag skriva av anteckningar som jag fått låna av en klasskompis. Vid nio fick jag sms av Malin, om jag ville låna böcker av henne kunde vi ses i bibblan. Borsta tänderna fort som fann, mössa på morgon ruffset och iväg. Fick låna två stycken, en som jag ligger efter med och en som ska läsas till måndag. Det är vad jag ska sysselsätta mig med efter jag skrivit det här.

Ikväll ska jag med Frida på bio. Vi ska se Mammut.

Kommentarer
Postat av: Frida

du får tjuvlyssna på min skiva så länge då ;)

2009-02-13 @ 13:36:02
Postat av: Johanna

Jaaaa:D

2009-02-13 @ 14:58:31
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0