Ge mig effektivitet!

Nu har jag läst The snows on Kilimajaro, kändes som att det tog en hel evighet. Kan bero på att jag lyssnade på morgonpasset samtidigt. Gynning var på besök, som tema var det Ibiza. Värmefläktar igång och bikini på, det var roligt att lyssna på.

Nu ska jag små fixa lite med mitt PM som ska skickas in imorgon. Sen ska jag fortsätta skriva en sammanfattning över min föreläsningsanteckningar så att B kan hjälpa mig med att förhöra mig nästa vecka. Efter det blir det läsa bok. Jag har under en lång tid känt mit riktigt oeffektiv och oinspirerad. Jag tänker hela tiden "men imorgon kanske effektiviteten dyker upp igen" men icke. Jag vill bara sova.

Jag längtar till klockan fem då är det dags för mitt favoritpass: air muskel med Sophia. Jag har ganska ont idag, undrar hur det kommer vara imorgon? Häääärligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0