Hjärte-dagen!

Glad alla hjärtans dag min fina vänner!

Idag vaknade jag och B vid nio, gick upp och åt frukost sedan åkte långkalsongerna på. Blev en helt underbar promenad runt sjön. Inga moln på himlen och en strålande sol. Lyckorus till max. Skulle kunna vara ute hela dagen. Det är dagar som denna som jag saknar hästarna oerhört mycket. Så mysigt att gå upp tidigt på morgonen och rida ut i skogen innan en kotte vaknat. Helt underbart, till sommaren kommer det förhoppningsvis bli många sådana gryningar:)

Idag har jag bokat bord på en resturang som heter Aptit, vi ska vara där 17.30. Kommer bli mysigt, det fanns jättemånga olika rätter att välja mellan.

Idag fick jag en fin alla hjärtans dag present av min familj. Tack så jättemycket! Hela min familj är i Sälen utom mamma som passar hästarna. Saknar er!

Jag hoppas att alla som jag känner får en underbar alla hjärtans dag även om man är singel eller gift, även om man är nära den som finns i ens hjärta eller flera mil ifrån, även om man är hund eller häst. All min kärlek till er.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Stor kram på dig gumman! Hoppas att du får en fin kväll!

2009-02-14 @ 16:07:35
Postat av: Anonym

Ha-- ebbesson här.. jenny e på toa så jag smyger in ett hemligt medelande här.. Hon har sjukt fin lägenhet. men aningens liten om man vill spela nakentwister med 30 pers.. ha ha.. oj nu har hon skvalat fördigt.. måste pysa.. vinkar och gör kissande hunden samtidigt.. om du inte vet vad det är så ska jag visa en dag.. pussar

2009-02-14 @ 23:52:08
Postat av: Johanna

Haha du är för rolig Ebbesson. Nej jag vet inte vad det är så du måste visa det. Snart är det sommar och då ses vi säkert:)

2009-02-15 @ 09:25:11
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0