I rony

I natt så drömde jag om hästar. Jag drömde att jag satt ute i en hage där det stod en massa hästar och åt hö, Det var fler människor än jag i hagen, helt plötsligt skrek någon "akta hingsten" och alla kutade mot staketet. Jag klarade mig bra men det var nära att hingsten sprang över mig. En annan tjej fick amputera armen pga hingsten. Han var nog inte så snäll. Jag har blivit lite nojjig när det gäller hingstar sedan en lite incident inträffade på ett ställe som jag jobbade en gång.

Sen drömde jag om en tjej som red på en enormt stor häst. Hon hade makt över alla, både hästar och människor.

Skum dröm, märks att jag saknar dem.

Avslutar inlägget med en bra låt. Man får höja volymen lite så man hör. Nu ska jag göra vid mig sen gå till bibblan och läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0