I will try to fix you.

Idag har jag läst från 10.00 till 13.40. Då kom jag på att jag var väldigt hungrig, fick bli lite mackor till lunch. Nu har jag läst ut Processen av Kafka. Det ska bli intressant att disskutera den på måndag, det kanske kan hjälpa mig att förstå den lite bättre. Överhuvudtaget känner jag mig oerhört stressad med studierna. Jag ligger långt efter.

Böcker som jag borde ha läst:
-Stäppvargen
-Farmor och vår herre (har läst halva)
-Nu var det 1914

Sen ska jag läsa två dramer till måndag och dessutom ska jag läsa ytterligare två böcker till tentan som dock inte är schemalagda till föreläsningar, men det kan ju komma frågor på det ändå. Ovan på allt så ska mitt PM till uppsatsen vara inskickat om exakt tio dagar. Jag vet knappt vad ett PM är, vet att den ska innehålla bland annat en tidsplan. Hur ska man kunna sätta upp en tidsplan när man aldrig gjort en uppsats och inte alls vet vad del målen är? Nej, jag får nog ringa till Johanna. Den gamle uppsats-räven:) Som ju förövrigt inte aaaaaaalls verkar ha något att plugga i Stockholm.

Om en halvtimme ska jag till Tufvan och fika med Frida, det ska bli jättekul att träffas. Känns som evigheter sedan sist. Vi har båda haft mycket att göra och har fortfarande. Nej nu ska jag ta på mig min Tufvan-outfit (inte för jag har en sådan men det kändes kul att skriva).

Kommentarer
Postat av: Frida

hehe jag funderar oxå på min tufvan-outfit :P

2009-02-10 @ 14:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0