Idag är en grå dag.

Idag gick jag upp klockan 7. Satt på bibblan från 8-11.30. När jag kom hem åt jag lite gröt sen somnade jag på soffan. Nu håller jag på att läsa igenom mina föreläsningsanteckningar. Det är svårt att plugga till tenta. Svårt att veta när det sitter. Får väl läsa det hundra gånget till så kanske det ger med sig.

Det regnar ute. Jag känner mig lika grå som vädert. Trist. Ska på muskel ikväll, det ska bli skönt i alla fall.

Såg förresten på Den rätte för Rosing igår vilket skit program. Haha. Det var inte alls bra. Det dök upp en Åstorpare i rutan också. Lite konstigt ja. Ska nog inte titta på det fler gånger.

Nähe, jag får väl dyka ner i anteckningarna igen. Berätterteknik, komposition, expressionist eller surrealist? Budskap, tolkning och en hel hög med analyser. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0