I'm fallin' in love with your favorite song.

Idag så gick jag upp klockan 7. Har suttit och läst ett tag nu och det är ungefär vad jag ska göra idag. Läsa, läsa, läsa. Jag måste komma någonstans så att jag inte känner mig så stressad. Önskar att veckan hade fler dagar ibland. Det är svårt att känna sig säker på något eftersom man inte hinner fundera eller sätta sig in i saker och ting. Så fort man är färdig med en bok så är det dags för nästa. På fredag hade jag tänkt att jag skulle vara färdig med läsningen så att jag kan ägna den dagen åt att läsa om böckerna och om epoken. Hoppas jag hinner. Behöver gå loss med överstrykningspenna rejält. Och söndagen ska ägnas åt uppsatsen. Börja leta litteratur och börja skriva PM.

En liten paus blir det ikväll när jag ska träna muskel. Gött! Igår gick jag och B runt sjön, det gjorde vi i förrgår med. Det känns i kroppen.

Nu ska jag sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0