Let´s take it easy and join this lovely harmony

Nu har jag läst halva Nu var det 1914, och eftersom jag började vid halv nio är det inte så illa pinkat. Har dock tagit en paus för att borsta tänderna men nu ska jag tillbaka till boken. Förhoppningsvis hinner jag läsa en bok till idag (det gör jag), och då kan jag läsa den sista imorgon + läsa i den stora boken om epokerna. Än så länge håller planeringen och jag börjar komma ikapp. Men vad som helst kan hända... Jag är ganska orolig över de två föreläsningarna jag missade när jag var i Åre. Jag har fått låna anteckningar som jag ska skriva av. Hoppas det går vägen, får läsa extra mycket om de böckerna på egen hand.

Idag hade jag bokat air core men eftersom Frida ska gå på yoga så bangade jag. Jag har varit på air core en gång och dagen efter kunde jag knappt gå (pga att jag hade sjukt ont i benhinnorna), jag är jätterädd för att jag ska få problem med benhinnorna igen. Det är så skönt att kunna jogga, köra höga knä och hoppa och studsa utan att det ska göra ont varenda gång. Usch, hoppas att det inte kommer tillbaka. Nej, det blir runt sjön idag. Fast en och en halv timmes promenad är väl inte direkt onyttigt det heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0