Måndagsbarn.

God morgon. Nu har jag varit vaken sedan halv sju. Var ganska jobbigt att gå upp idag. Det är det alltid efter helgen. Har frusit lite inatt, jobbigt. Vet inte varför. Har precis ätit musli och fil, till det drack jag ett glas juice. Vi har ingen rolig frukost hemma, får nog handla idag. Filen går ut imorgon, juicen och muslin tog slut idag.

Klockan 9 börjar min föreläsning idag. Det är en bok som jag inte har läst till idag som vi skulle ha läst. Men jag hittade inte den på biblioteket på campus, inte i stan och inte på antikvariat. Jag ska få låna Malins bok idag så får jag läsa den i efterhand.

Nej nu ska jag göra vid mig lite och sen plugga innan skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0