Middag för tre.

Ikväll vid sex kommer Frida hit, hon ska äta middag med oss här och det ska bli trevligt. Eftersom det är lördag idag tänkte jag göra lite efterrätt med choklad och banan, trots att vi har kak, godis, glass, chips etc förbrud. Men vi har bestämt att om vi någon gång ska synda så är det på lördagar.

Igår var jag och Frida på stan. Jag handlade ett par riktigt coola kostym byxor på Monki för 40 kronor. Billigt. Riktigt bra fynd. Sen handlade jag en topp och ett smalt skärp. Frida handlade också kläder och en vas. Idag sa jag till B att jag också vill ha en vas och lite blommor. Då sa han att vi faktiskt har en tulpan-vas. Så jag har köpt tulpaner idag, här hemma är det lite Frida inspirerat nu:)

Idag känner jag mig piggare än vad jag gjort de senaste dagarna vilket känns otroligt skönt. Imorgon blir det massa plugg, ska använda min energi till max. Men idag är det min lediga dag. Middag, melodifestival och lite skitsnack. Yes, det ska jag njuta av (trots att det idag är exakt 1 vecka till min tenta)

Kommentarer
Postat av: Frida

och jag som tänkte köpa tulpaner att ta med ikväll men lät bli eftersom jag kom på att ni inte hade nån vas, haha :)

2009-02-21 @ 13:46:27
Postat av: Johanna

Haha det var lite komiskt ju:)

2009-02-21 @ 15:24:30
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0