Millenium.

Igår var det galapremiär för Män som hatar kvinnor. Enligt dem som såg den igår var alla imponerade. Jag tycker det är kul att hon som spelar Lisbeth gör sina egna stunts och dessutom piercade sig på riktigt.

Jag är dock lite irriterad över att tvåan och trean i millenium-serien ska bli tv-serie. Varför? Antigen borde alla filmerna bli biofilmer eller till tv-serie. Jaja, konstigt. Jag längtar i alla fall till nästa helg när jag ska se filmen. Är bara lite rädd för att jag ska bli besviken på Lisbeth. Jag har en helt underbar bild av henne i huvudet och vill egentligen inte att den ska försvinna. Men ja, jag tar risken...

Nu ska jag plugga. Ska läsa en novell av Hemingway som är på engelska. Lär nog ta ett tag. Men det är väl lika bra att vänja sig eftersom all litteratur till min uppsats är på engelska. Inte bra.

Det är strålande sol idag. B är i bibblan. När han kommer hem blir det mat, sen ska vi gå runt sjön. Vid fem tiden är det dags att tvätta. Nu måste jag sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0