Nu blir det bröllop.

Ja försommaren 2010 gifter sig kronprinsessan Viktoria sig med Daniel. Inte helt oväntat. Det spekuleras redan kring klänningar och vart bröllopsfesten ska äga rum. Jag är glad att jag inte är kronprinsessa. Jag kan gifta mig utan kungens och regeringens tillåtelse. Fast Viktoria är väl van vid regler och tjofräsan sedan hon gick i blöjan så det blir nog bra tror jag.

Idag på förmiddagen satt jag på bibblan. Sedan gick jag hem, åt lite kräm och drack te och sedan var det full fart tillbaka till biblioteket. Träffade en handledare där så nu har jag fjärrlånat en hög med böcker inför uppsatsen. Hoppas det blir bra. Sen satt jag i två timmar och pluggade inför tentan. Är trött i ryggen, nacken och axlarna nu när man suttit hela dagen. Snart blir det nog lite middag och sen tillbaka med näsan i boken. Måste i alla fall göra så gott jag kan för att ha goda förutsättningar inför tentan. Inte det lättaste men jag kämpar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tyckte det bästa med din blogg var uttrycket "Tjofräsan"

Måste vara en klok människa du hört uttrycket ifrån :-)

Hälsningar

"S"

2009-02-28 @ 18:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0