Sunny days!

Igår tog jag och B bussen ner till stan, när vi stod utanför Aptit så såg vi att de inte öppnade förrän 18.00. Tyckte det var skumt, B frågade om det var säkert att det var där jag hade bokat bord. Vi gick in och jag förklarade läget, fanns inte med i några bokningslistor. Vi gick ut för att konstatera att jag hade bokat bord på resturangen brevid, Båtsmannen. Där inne åt vi grymt god mat, om jag ska beskriva det med Dans ord så borde den rätta formuleringen vara att maten knullade i munnen. Vi delade på en flaska vin och åkte hem två timmar senare.

Hemma tittade vi på melodifestivalen och den senaste Arn. Hade en väldigt mysig dag.

Idag ringde klockan 07.30 och vi traskade upp och tog oss ut i det kalla men helt underbara vädert. Gick ett varv runt sjön. När vi kom tillbaka åt vi frukost och jag kom på att biblioteket inte öppnar förrän 12.00. Det är ju söndag, så vi slängde oss i sängen igen. En timme senare gick jag upp och gjorde vid mig. Stack till bibblan för att skriva mitt PM. Jag har kommit på att det kommer bli sjukt svårt att skriva uppsatsen eftersom att all litteratur är på engelska och jag är riktigt dålig på engelska. Min forskningsöversikt SUGER. Usch, det känns inte bra. Orkar inte nu. Kan man pausa och få ta nya tag?

Nu har jag och B handlat. Ska slappa lite nu. Sen har jag en bok och ett drama att läsa till imorgon. Älskar helgen.

Förresten, Ebbesson är för rolig. Kolla kommentaren längre ner: vinkar och gör kissande hunden samtidigt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Typiskt att när jag väl flyttar ifrån Växjö är det sol varje dag! Inte desamma här i Stockholm kan jag säga... Grym din blogglayout är! Du får visa mig hur man gör sen när du kommer på besök :)

2009-02-15 @ 16:21:32
URL: http://snigelorm.blogg.se/
Postat av: Johanna

Växjö är inte detsamma utan dig. Miss you!

2009-02-15 @ 19:15:57
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0