Vanligt snack.

Igår var som sagt Frida här. Det var väldigt trevligt, vi åt god mat och drack vin. Sen var det dags för melodifestivalen. EMD gick såklart vidare, jag tyckte deras dans var ganska häftig. Frida hejjade på några som liknade spanjorer och sjöng något med Sen kollade vi en film på tvåan som faktiskt var ganska häftig. Idag vaknade jag vid nio och har suttit och gjort min övningstenta, det gick faktiskt bra. Jag hade i och för sig möjlighet att slå upp och kolla saker nu men jag försökte undvika det så mycket jag kunde. Det var vissa saker som var med som vi inte ska gå igenom förrän imorgon men jag gjorde så gott jag kunde. Antagligen så kommer väl inget av det som var med på övningstentan på den tentan vi ska göra. Men om det i alla fall är liknande frågor som

kommer så är det nog inte helt kört. Jag måste bara plugga som fasen på mina anteckningar från föreläsningarna. Jag är väldigt nervös inför denna tentan och jag hoppas verkligen att nerverna inte ska spela mig ett spratt.Idag så ska jag läsa lite i en bok och sen ska jag och B gå runt sjön. Har snöat ganska mycket inatt men nu ser det mest ut att vara slask. Annars ska jag väl bara gnälla lite om att tentan närmar sig och sånt som vanligt. Och lite om uppsatsen antar jag. Jag använde mitt nya skärp igår:)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0