Vart är skägget?

Nu har min blogg minsann blivit lite fräsch. Inte alls dumt.

I förmiddags pratade jag och B om vad vi skulle hitta på idag. Det är svårt att skilja på vardag och helg som student. Jag hade kunnat läsa hela dagen idag för jag har ganska mycket att göra. Men min hjärna hade nog lagt av ganska tidigt om jag pluggat 7 dagar i veckan. Så idag blev det vila och imorgon blir det plugg.

I alla fall, vi satt som sagt och pratade om vad vi skulle hitta på. Jag sa att jag var sugen på att shoppa upp lite pengar eftersom jag har sååååå gott om dem. Och vet ni vad? B han var på det förslaget. Det händer typ aldrig att jag får med honom till stan utan att tjata. Så jag blev såklart jätteglad! Vi gjorde vid oss och när vi står i hallen så ser jag att det är något som är annorlunda med B. Vart är skägget? Jo det har han rakat av, men han var väldigt fin utan skägg också:)

I stan handlade B t-shirts och en tjocktröja. Jag handlade en liten kjol och ett linne på Monki. Sen blev det billiga och fina sängkläder på Hemtex.

Nu blir det nog mest slappe. Lika bra att passa på. Nästa vecka blir mycket träning och plugg. Måste ladda batterierna.

Kommentarer
Postat av: Frida

wow va flashigt det blev! :D

2009-02-07 @ 16:55:57
Postat av: Johanna

Ja eller hur:)

2009-02-07 @ 17:49:58
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0