ÅRE!

Jaa ikväll åker vi till åre. Vid sex tiden går tåget från Alvesta. Så först tar vi buss in till stan och sen tåg till Alvesta och sen tåg till Åre. Det känns inte helt hundra måste jag tyvärr säga. Hade introduktion i uppsatskursen igår och jag måste fundera rejält på den. Den 20:e februari ska vårt PM skickas in. Jag har inte alls bestämt vad jag ska skriva om. På en vecka missar man väldigt mycket skola så det är tyvärr på den bekostnaden vi får åka. Och när jag kommer hem har jag mest troligt en hemtenta som ska göras.

På tåget måste jag läsa en massa, jag har inte hunnit läsa allt denna veckan. Måste ju läsa in nästa vecka. Usch. Och när jag kommer tillbaka måste jag läsa om själva epokerna också. Blir mycket att göra.

Hur som helst, jag har aldrig varit på "semester" med någon utom min familj så det här känns såklart skit spännande. Det är det vanliga gänget som ska åka, vi är tolv stycken. Jag hoppas verkligen att jag känner att det var värt att missa en del av skolan när jag kommer tillbaka.

Nu ska vi till Ica Maxi och handla mat till resan. B ska in på systemet också. Vet inte om vi tar ngn data med, kanske inte kan blogga där ifrån. Men vi hörs snart igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0