En snickare till farsa:)



Ja det här bordet har min käre far snickrat ihop. Inte alls dåligt och helt klart värt att vänta på. Han och hans arbets kollega var här vid fem och lämnade det. Fick skruva av lite saker på bordet för att det skulle komma in i köket. Var ett kritiskt läge där men det ordnade sig. Vi är jätteglada över bordet och det ska bli så skönt att kunna äta frukost och middag där. Tack pappa! Ps, pappa är inte snickare utan fasadmontör men han är en händig jävel för det. ds

Bordet invigdes med fika och kaffe, det var härligt det.

 

Vi fick låna borrmaskin av pappa också så därför skruvade B upp lite hyllor i köket (som egentligen var planerade att sitta i sovrummet men de gjorde sig bättre i köket), blev ganska snyggt. Tror det blir någon form av blomma på översta hyllan om det går att få någon sådan att överleva där.

För övrigt har jag inte pluggat alls idag heller, var i stan och gjorde ett ärende som jag ändå fått göra i veckan annars. Så nu är det 100% plugg denna veckan. Förrutom en eftermiddag som är avsatt till fika med Johanna i bibblan (är du på Frida?). Nu ska jag och B gå ut och gå. Ibland blir man lite uttråkad på det här stället. Har ju inget alls att göra, inget plugg alls. Nej, nej. Ut och gå får det bli. Ladda psykiskt inför imorgon kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0