Ett bord.

Så nu har jag duschat och bäddat sängen. Gick upp för två timmar sedan men har inte haft särskilt bråttom. Tänkte att jag skulle försöka börja skriva lite på min hemtenta. Får se hur det går, det är värt ett försök i alla fall.

Idag blir det kanske lite fika med Johanna, Frida verkade också vara sugen om hon inte var jätte förkyld. Och vid fem är pappa här och lämnar köksbordet. Härligt.

På tal om pappa så tror jag att vi har ungefär lika mycket ångest idag. Han vet att han ska befinna sig i Visby i veckan för att jobba. Det är nog inget som man längtar så jättemycket efter. Och jag vet att den värsta veckan på länge börjar imorgon då jag ska sitta med hemtentan hela dagen. Japp. Livet är härligt.

Nu kom B hem:P

Kommentarer
Postat av: Frida

jag orkar inte ta mig utanför dörren idag så tyvärr får jag hoppa fikat,surt för hade varit kul att träffa er :(

2009-01-11 @ 12:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0