Happy birthday!

Idag så kändes det som om jag aldrig skulle bli klar med det jag skulle göra. Allting gick så långsamt. Somnade dessutom när jag var hemma på lunch men B väckte mig så att jag kom iväg igen. Och vet ni vad? Jag är färdig för dagen. Det känns helt ofattbart. Trodde jag skulle få sitta här till inatt någon gång. Men jag fick grepp om frågan så det sprang iväg ganska fort. Gött. Sen kan man ju undra om jag blir godkänd, hoppas, hoppas, hoppas.

Har ätit lite bilar och druckit Ramlösa. B sa att man får det när det är tenta. Och jag känner mig lite piggare av sockerkicken. Har lite ångest också. Tänkte dra med B runt sjön idag om han är sugen. Han har tenta imorgon så jag tror han kan behöva göra något annat än att plugga för att inte bli helt knäpp.

Nu ska jag gå hem (sitter i bibblan).

STORT GRATTIS TILL SYRRAN SOM BLIR 19 ÅR IDAG:) http://ffiia.blogspot.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0