Idrottsgalan!

Hade helt glömt bort att det var idrottsgalan idag så jag blev väldigt glad när jag slog på tv:n vid åtta. Kalla kammade hem Jeringpriset, väl värt. Jag satt såklart och höll tummarna för Roffe, ridsporten är fortfarande så liten och ouppmärksammad i media så det är lite svårt för svenska folket att ha någon insyn i ridsporten.

I vilket fall som helst så var Robert Gustavsson och Björn Gustafsson helt underbara. Klockrena. Riktigt kul var det minsann. Och Timo Räsinen, helt jävla underbar. Så fint. Jag gillar idrottsgalan, fan vad tjejerna är snygga. Tänk om man sett ut så.

Annars har jag försökt få tag i böcker idag vilket misslyckades. Har inte hittat någon av de som jag ska ha läst till på fredag. Jag får nog ta mig in till biblioteket i stan verkar det som.

Köpte en fleece tröja idag och lite skidstrumpor. Det lär behövas.

Nu ska jag nanna, introduktion imorgon. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0