New friends:)

Idag satt jag i bibblan på förmiddagen. Gick riktigt segt, behöver skriva 800 tecken till på den frågan som jag inte blev klar med idag. Men det får bli imorgon det. Vid fyra hade B tid hos tandläkaren så jag hängde med också gick vi en runda på stan. Jag fick handlat en del, hade julklapps pengar kvar. Blev bland annat ett par nya skor som jag provade när Jenny var här och hälsade på. De har kostat 500 kronor men jag betalade 125 kronor eftersom affären säljer ut allt. Inte dumt.



Pratade med Dorrit innan idag som meddelade att Hjördis och alla valparna mår bra och hon tar hand om dem jättebra.

Ikväll kommer pappa hit eftersom han är på väg hem från Gotland, han ska hämta borrmaskinen som fått låna. Nu ska jag duscha och sen slänga mig i soffan.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åhå vilken affär är det som säljer ut skorna?? good to know.. :P

2009-01-15 @ 14:22:55
Postat av: Johanna

Wedins, skynda dit för det är ganska utplockat:)

2009-01-15 @ 15:18:00
URL: http://jhs.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ahh najs skor :) Hehe :) Ångrar att jag inte köpte de andra konstiga jag kollade på :)

2009-01-15 @ 20:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0