Otentig dag?

Vilket härligt begrepp på min dag, otentig.

Inatt somnade jag inte förrän halv tre vilket resulterade i att jag är väldigt trött idag. Har legat och tittat på film i sängen fram till nu. Imorgon vid midnatt ska min tenta vara inlämnad men jag är så trött på den så jag orkar inte ens titta eller tänka på den. Jag har slått vad med B, om jag klarar den så ska han få en hundralapp av mig. Om jag inte klarar den så ska jag ha en hundralapp av honom. Spännande.

Inatt blev Jenny (Bs kusin) och Pierre mamma och pappa till en liten pojke! Grattis.

Nu så ska jag gå till Ica för att handla och sen sola. Ska på fest ikväll, Bs klasskompis ska ha fest. Kommer inte känna så många där, tror Hanna (vi har gått i samma klass från lekis till mellanstadiet) ska dit så då är där kanske någon man känner. Orkar som sagt inte bry mig om tentan, det får bli imorgon det.

Nähe nu måste jag kila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0