Som vanligt

Om 40 minuter ska jag ha redovisning, känner mig inte särskilt laddad eller sugen. Men måste ju göra det, hoppas verkligen jag blir godkänd. Här i Växjö är det snö och lite grått, som vanligt. Känns tomt utan Hjördis, ensamt på något sätt fast att B ligger och sover i rummet intill. Ingen att gå ut och gå med och ingen att mysa med. Ingen som håller sällskap. Dystert bara.

Slutar 12.00 idag, sen blir det plugga hemma och tvätta 14.30. Det behövs.

Fattade noll när jag vaknade imorse. Var är jag? Hade vant mig vid att bo där hemma och tassa ner på det varma golvet för att hitta någon familjemedlem vid köksbordet. Fast det är ganska gött här med, framför allt hade min rygg saknat sängen.

Ska träna lite mer på mitt framförande nu, oj vad jag är dåligt förberedd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0