Söndag=ångest

Jaha igår var det fest. Det var himla trevligt, slank ner en flaska vin minsann. När vi kom till Sivans var kön sjukt lång så vi pallade inte stå i den. Gick hit för att hämta lite mer dricka men jag bestämde mig för att stanna hemma. Orkade inte gå hela vägen tillbaka till Agnes och Henrik. Men B och Henrik stack iväg, vaknade inte ens när B kom hem inatt. Sov som en stock.

Vaknade med världens baksmälla. Usch, blev treo och lite frukost. Sen gick vi till Ica och handlade en massa flottigt. Nu har jag ångest. Jag vill vara pinnsmal men det kan man inte bli när man äter en massa skit och sitter i soffan hela dagarna. Blir vugi imorgon. Var så himla sugen på att rida idag. Saknar hästarna. Jobbigt.

B har läst igenom min tenta och det känns ganska illa (som vanligt) faktiskt. Tror jag har missuppfattat en hel del. Jag är så himla trött på tentan nu, vill bara ha det gjort. Ska skicka in den snart, fast att jag inte är nöjd. Men jag är aldrig nöjd. Om jag klarar denna är det helt otroligt. Jag menar det verkligen. Det är en hård lärare och man måste ha godkänt på alla frågorna för att få godkänt. Örk.

Massa ångest idag, söndag är ångestdagen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det går säkert fint med tentan! Don´t worry! :)

2009-01-18 @ 21:41:13
Postat av: Anonym

Usch, jag mår dåligt när jag tänker på det:P

2009-01-18 @ 21:58:28
Postat av: Jenny

Och du ingen ångest över godis heller :) jag är inte heller pinnsmal.. vi kan ta varandra i handen :)

2009-01-19 @ 16:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0