Wish I could be with you...

Är tillbaka i Växjö nu. Var väldigt jobbigt att säga hejdå till Mamma och Pappa idag. Usch, känns fortfarande jobbigt. Jag är väldigt hemmakär och har världens mysigaste föräldrar. Vi har alltid väldigt roligt tillsammans, även om vi bara sitter vid köksbordet. Kommer på hur mycket jag saknar hela gänget när jag träffar dem. Åh. Jobbigt. Men kom på att B fyllar år i början på Mars så då kommer vi nog hem en sväng. Och pappa kommer hit på söndag och lämnar vårt efterlängtade köksbord. Pappa har själv snickrat det, så himla fint. Drömbordet. Han ska lämna det här när han ska köra till Visby.

Nu ska jag slappa i soffan sen duscha och efter det förbereda min redovisning till imorgon.

Och till min fina familj, YOU ROCK. Vi ses snart igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0