Börjar jag bli ett freak?

Mellan 14.10 och 18.30 imorgon så kommer tv4 att sända från Jacksons minnesstund. Jag vet att jag är nördig nu men jag önskar att jag vore hemma så jag kunde titta. Vet inte riktigt när jag slutar så jag kanske kan titta lite. Jag gillar det mystiska och konstnärliga (han är ngt mellan man och kvinna, barn och vuxen) men Jackson. Anledningen till att människor blir påverkade av hans död är att han har blivit mänskligt för oss först nu genom sin död. Jag gillar mystiken som funnits i hans liv och hans konst. Och ju mer jag rotar och läser om Jackson ju mer förstår jag honom.

Kolla låten "leave me alone" och "childhood" på youtube. De säger en hel del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0