En helg med jobb, hästar, strand och B:)

I lördags jobbade jag till 16.15. Det var riktigt segt, jag ville bara ut i solen, tråkigt att vara inomhus. Egentligen skulle jag festat med Jenny men jag var jättetrött efter jobb så det blev inget. Istället hämtade B och Hjördis mig. Åkte till strandbaden där mamma och pappa befann sig. Hoppade i havet direkt, det var varmt och skönt i vattnet. Sen hade B ordnat god mat efter det. Somnade i sängen så fort jag kom hem.
Igår var det träning klockan nio. Var svårt att komma upp i sängen. Efter träningen blev det jättegod frukost. Satt och åt i flera timmar. Hjördis somnade i mitt knä:) Sen duschade jag och B och åkte ut till Birgitta och Sune för att hälsa på, blev lite pizza innan vi åkte hem för att sova.


B fotade lite på förmiddagen igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0