Inaktiv.

Det har inte blivit så mycket bloggande på sista tiden. Jag jobbar ganska mycket, idag blev det 7-18. Så fort ja gkommer hem från jobb är det ut i stallet och mocka för att sedan rida två iviriga hästar. Hjördis tackar inte nej till en runda i skogen på kvällen så därför blir det alltid sent. När det är helg jobbar jag nästan alltid lördag och B kommer hem på fredag-kvällen så då vill jag umgås med han så mycket jag hinner. Men nu ska jag blogga lite.

I helgen var jag och B hos Birgitta och Sune. Åt på en grekisk resturang. Maten var helt okej men servicen var lite märklig. På söndagen tog jag och B det ganska lugnt. Vi var ute och plockade hallon, hittade dessutom jättefina körsbärsträd på vår mark. Jag tränade Precious på kvällen.

Igår var jag, mamma, syrran och Jannie på Falsterbo. Köpte ett par (alldeles för små) ridbyxor och spanade in ett par nya stövlar. Riktigt läckra men svinigt dyra.

Nu ska jag duscha. Imorgon är det träning klockan 9 och sedan är det jobb 13-19.




My love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0