Ingen festival...

Denna helgen är det helsingborgsfestivalen och alla är på plats för att lyssna på live-musik och dansa. Utom jag. Igår jobbade jag 7.30-19 så då orkade jag inte åka in till stan. Idag slutade jag 20.15 och börjar imorgon klockan 9.00. Ska sova några timmar nu sen ska jag köra in till stan och hämta mamma och pappa.

Imorgon kanske jag åker in en runda. Är ledig på söndag men ska gå upp tidigt av andra anledningar. Har längtat så efter festivalen och nu är all min energi borta. Jag orkar inte. Jag vill bara sova, sova, sova.
 
Det ska jag göra nu.

Kommentarer
Postat av: sophie

Det är tur att den kommer tillbaka varje år, och att du varit där förr så du vet vad du missar :P

2009-07-25 @ 16:57:19
URL: http://rythmanddance.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jaa det har du iofs helt rätt i, men man blir så sugen när alla andra festar:)

2009-07-26 @ 16:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0