Really, really bad...

Har suttit  på youtube och kollat Michael Jackson hur länge som helst. Jag är uppvuxen med Jacksons musik. Så fort det var helg så satte mamma och pappa igång skivan "bad" på högsta volym i vardagsrummet. Då var det helg! Jag förknippar hans musik med en oerhörd glädje. Hans videor är helt unika och är i en klass för sig själv. Kan inte riktigt slita mig från datorn. Han har till och med varit riktigt het en gång, innan hans ansikte förstördes. Jag gillar "bad" som fan. Får lyssna på den en gång till innan jag ska gå ut och sola en timme innan jobb. Hade gärna legat på stranden hela dagen idag men måste jobba.

Tränade med Precious imorse. Gick upp och ner för banken. Hon var faktiskt duktig. Inte illa.

Imorgon kommer B hem:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0