Tiden försvinner.

Igår blev det en spontan bio-kväll med mamma, pappa och B. Det var trevligt förrutom att det satt ett gäng killar och babblade bakom mig. Riktigt störigt, satt och var irriterad större delen av filmen.

Idag har jag varit och tränat med Precious på morgonen. Börjar jobba nu klockan två. Har en riktigt tråkig vecka framför mig. Jobbar 7-18 nästan varje dag. Så tråkigt.

Hela våren gick jag och tänkte på saker som jag skulle hitta på i sommar och nu är snart sommaren slut. Vart tar all tiden vägen? När jag inte jobbar så rider jag och när jag är ledig vill jag bara sova. Hinner knappt träffa B fast vi bor i samma hus.

Jag skulle vilja shoppa en dag, kanske gå ut och äta, träffa kompisar, göra slingor i håret eller sticka på fest. Men jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0