Åren springer iväg...

Idag fyllar jag 21 år. Det känns lite konstigt. En lite tråkig ålder på något sätt. Fast jag är ju myndig "på riktigt" nu. Tiden bara springer iväg. Läskigt.

Igår hade jag kalas för tjocka släkten. Det var jättekul och vi blev 25 stycken. Tror inte jag har haft så stort kalas förr. Bs föräldrar + respektive var också bjudna, det var kul att dem kom. Och Jenny dök också upp med en fin present!

Idag började jag jobba halv sju, när klockan ringde kvart över fem visste jag knappt vart jag var. Men jag slutade redan tolv så jag vilade när jag kom hem. Efter det blev det stallet med mamma. Vi red ut i skogen på Precious och Aladdin. Det gick jättebra så nu ska jag boka in träning. Roligt!

Efter stallet fick jag present av B. Jag fick ett jättefint armband som jag redan är jätteglad över och som jag ska använda ofta. Hade önskat mig ett armband och det jag fick är perfekt. Av familjen fick jag tårtfat, tårtspade och ett litet reskit med tvål och lotion. Sen fick jag en massa presenter i söndags och jag blev jätteglad för allihop. Fick bland annat en vas av syrran och Jimmy, smycken av Jenny, porslin, pengar och presentkort. Inte alls dumt!

Nu ikväll åkte vi till Sune och Birgitta på spontanbesök och blev bjudna på kaffe. När vi kom hem åt vi tårta med Mamma och brorsan. Det var mumsigt.

Nu har Hjörids blivit rastad, blommorna vattnade och tvätten upphängd så nu kallar sängen. Inget jobb imorgon, bara stallet.

Lite bilder sedan kalaset kommer här. Bilder från Ebbes fest kommer imorgon. Har en massa roliga bilder och filmklipp som man inte får missa:)




































Dukningen.

Mamma och B hjälpte mig med maten. Dem är ett superbra team och lyckas alltid. Hade aldrig klarat mig utan dem. Pappa och jag skötte en del annat smått men mamma och B fick ta ett stort lass. Tack!

tårtorna som jag bakat (med viss övervakning från mammas håll)

Jag var trött efter Ebbes fest och svullen i hela huvudet. Men jag piggade på mig ganska bra trots att det blev en sent natten innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0