Filmer från Ebbes fest.

I den här filmen så disskuteras bland annat hur ofta Jenny måste kissa. Fast det bästa av allt är när Ebbe säger: när jag får blommor ¨brukar jag skära av en petflaska och sätta dem i den. Jag är lite kass på att filma så det blir lite upponer:P
I nästa film ska vi dricka snaps. Jag försöker få alla till att hänga med på Helan går. Om man är känslig för falsk sång så ska man passa sig för att titta på filmen....

I den sista filmen tror jag och Jenny att B ska fota oss så vi står och posar jättelänge. Sen tyker vi att det är extremt kul när Marcus går förbi. Haha, jag kommer inte ihåg varför men kul var det:)

Nu har jag bjudit på mig själv så det räcker och blir över.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahaha vilka bra filmer det blev! Sitter här och fnissar för mig själv! Så kuuuuul! Men vadå fulla.... Nej nej ;) ;) ;)

2009-06-16 @ 22:49:35
URL: http://jennyvardet.blogg.se/
Postat av: ebbe

herregud..

2009-06-16 @ 23:15:29
Postat av: Johanna

Neeej inte alls:P Haha, Ebbe verkar vara lite förvånad över filmerna:)

2009-06-18 @ 08:28:51
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0