Fullt ös

Gårdagen var ganska lugn. B köpte frallor på morgonen så det blev en god frukost. Efter frukosten gick vi ut i stallet och gjorde färdigt. B var duktig och sopade som bara den, nu känner man knappt igen sig när man kommer in i stallet. Sen blev det lite kaffe på trädäcket. Efter det körde jag och mamma iväg för att hälsa på Migge. Han såg fräsch ut och verkade må bra, fast det var lite gräs i hagen så hoppas att dem snart blir flyttade till en annan hage så dem blir lite tjocka.

När vi kom hem lagade mamma middag och jag och B körde till Oj för att inhandla något att äta på jobbet idag. Vi fick med oss lite jordgubbar också. När vi kom hem var syrran och Jimmy, med bror, också på plats. Det var kul att träffa dem.

När jag och mamma var mätta traskade vi ut i stallet och det var dags för mig att hänga på Precious. Själva "hägningen" var inte jättekul så jag satte mig på henne istället. Det gick bra! Det blev trav och galopp och alltihop. Så nu är det bara att köra igång på allvar. Skönt!

Idag ska jag jobba klockan halv tre. Det blir nog mest gå brevid och träna lite innan jag börjar "på riktigt" nästa vecka.

Denna veckan händer det mycket. Jobb idag och imorgon. Och sen väla någon dag med Jenny för att inhandla outfit till lördag och lite present. På lördag blir det 25 årsfest och på söndag ska jag ha kalas.

Jag måste pilla lite med uppsatsen någon dag också. Fullt ös med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj oj ja du har fullt upp du =) Kalas och fester och hästar och ja allt =)

2009-06-08 @ 16:33:15
URL: http://jennyvardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0