Home, sweet home.

Oppositionen igår gick nog bra. Jag pratade ganska länga jämfört med andra och jag hade nog varit lite för petig med småsaker. Men det är skönt att det är gjort. Nu ska jag bara kolla över min uppsats och ändra lite småsaker. Sen är det bara att invänta betyg, usch. Det känns inte riktigt som sommarlov än eftersom jag har mer kvar på uppsatsen, men det är skönt att vara på plats i skåne:)

Igår anlände vi i Åstorp. Lämnade väskor hos mamma och pappa som för övrigt har köpt en helt ny madrass till bäddsoffan. Vi sov riktigt gott inatt, tror aldrig jag har sovit så bra i den soffan någon gång. Känns skönt att slippa ont i ryggen. Och mamma hade gjort jättemysigt på rummet med blommor:)

På kvällen grillade vi hos Micke och Dorrit, det var väldigt trevligt. Hjördis vaknade vid halv åtta så då gick vi ut i skogen. Hon fick springa lös och tyckte det var toppen. Nu ska jag göra vid mig och sen ska jag och klippa mig. I eftermiddag ska jag hjälpa mamma med hästarna, mocka och pyssla tänkte jag.

Sen ikväll är det kalas för Sune. Trevligt, trevligt.

Nu ska jag borsta tänderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0