Inget kul med dator när det finns sol.

Åh vilka härliga dagar. Har inte alls lust att sitta framför datorn när det finns sol och värme utomhus. Dessutom är det fullt upp. Är det inte jobb så är det stenhård träning med Precious (kör varannan dag för Maria tills hon börjar hålla sig på mattan) och om det finns någon timme ledig är det ut och gå med hunden som gäller. Om det dessutom finns en hel ledig dag är det stranden för hela slanten.

I lördags fick jag en överraskning. Jag och mamma satt utanför stallet och väntade på att klockan skulle gå eftersom jag skulle träna. Då rullade en Scanmatic bil in på gården och det började snurra lite i min skalle. Ut ur bilen hoppade B:) De fick ledigt över helgen så därför kom dem hem. Så himla kul! Och han kommer hem nästa helg igen.

Så i helgen blev det grill, stranden och mys (fast jag jobbade lördagen).

Nu ska jag snart äta middag. Är lite trött idag, tar på krafterna att gå upp kvart över fem en måndag. Bläh. Hade hellre legat på stranden hela dagen.

Ska boka biljetter till Falsterbo nu:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0