Jobb, häst, hund, shopping och beslutsångest till max

Idag var andra dagen på mitt sommarjobb. Det kändes mycket bättre idag än vad det gjorde igår. Jag har redan förstått att arbetet blir väldigt påverkat beroende på vem man jobbar med. Men det var riktigt kul idag och jag har redan blivit inkallad på extrajobb på torsdag.

Efter jobb så gick jag och syrrran ut på en lång promenad med Hjördis. När det var gjort var det hästarnas tur. Syrran tog Aladdin och jag Precious. Mamma tömkörde henne innan jag satt upp för att vara på den säkra sidan. Allting gick bra och det blev både trav och galopp. Jag tror det är dags för lite miljöombyte för hon verkar tycka det är ganska tråkigt att springa runt på samma ställe varje dag.

En rolig grej var att Jimmy också red. Vi skrattade rejält men det är svårt att rida om man aldrig gjort det så jag tyckte att han var jätteduktig.

När stallet var klart bjöd mamma mig och B på torskfilé och nypotatis. Jättegott! Efter maten så åkte B med Dan till väla och jag, mamma och syrran stack till familia. Jag skulle hitta en klänning till på lördag men det gick inte så bra. Magen putar ut för mycket. Jenny får hjälpa mig imorgon med att hitta något snyggt. Jag har världens beslutsångest. Fast jag handlade en bikini på Gina Tricot (som alla tjejer antagligen springer runt i) och något klet till håret.

Nu kom B hem så jag ska titta på vad han fick med sig hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0