John Blund är på väg

Men jag ska skriva lite innan jag somnar.

Det har varit full rulle hela dagen idag. På förmiddagen tog jag och Hjördis en lång tur i skogen, det var varmt men skönt. Sen var jag och mamma har varit en lång runda med Precious och Aladdin i skogen. Precious blir trött jättesnabbt men hon är duktig. När stallet var klart så åt jag och mamma middag för att sen köra till Knutstorp. Matilda är dräktig med Chirlon igen. Det blir hennes sista föl.

Imorgon är jag ledig igen. Snart jobbar jag nästan varje dag så jag går och laddar upp inför det. Blir dessutom en lång och tuff dag på torsdag. Men helt ledig är jag inte imorgon, ska träna klockan fyra är tanken.

Måste försöka ta tag i Flisan också. Börja vänja Benissa vid att mamma försvinner ut ur stallet ett tag. Ska nog ta ut Flisan själv lite imorgon och se hur det går.

Nu ska jag nanna! Sweet dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0